همکاری دوسویه صنعت و دانشگاه یک ضرورت است

مدیرعامل پالایشگاه گاز فجرجم در نشستی با رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: همکاری دوسویه صنعت و دانشگاه یک ضرورت است و ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر می‌تواند در خدمت توسعه صنعت قرار گیرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالصمد نجفی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم در این نشست گفت: دانشگاه و صنعت دو نهاد کلیدی هر جامعه‌ هستند و شرکت پالایش گاز فجرجم نیز بسترهای علمی بالایی در پذیرش ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و کارکرد آنها در صنعت، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم شرکت‌های دانش‌بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و نتایج جدید اقتصادی می‌توانند منشأ رشد و توسعه صنعت باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم ادامه داد: این مجموعه از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان همراه با دانشگاه حمایت می‌کند و برای رشد و بالندگی این شرکت‌ها نیز آمادگی کامل دارد.

نجفی در این نشست که جمعی از استادان دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور جم حضور داشتند به تشریح فعالیت‌های پالایشگاه پرداخت.

محمدرضا بحرانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر و جمعی از همکاران وی نیز درباره موضوعات متعدد همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه تبادل نظر کردند و به تشریح ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه پیام نور و معرفی مراکز آزمایشگاهی این دانشگاه پرداختند.

کد خبر 308706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =