تسهیل خدمات درمان غیرمستقیم نفت برای مبتلایان کرونا

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران اعلام کرد: شرایط استفاده از خدمات بیمارستان‌های طرف قرارداد با بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و سازمان بازنشستگی نفت برای مبتلایان کووید- ۱۹ تسهیل می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، محمدرضا یاوری گفت: درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در بیمارستان‌های خارج از بیمارستان نفت تهران بستری می‌شوند به‌دلیل مشکلات مالی، دچار تعویق نخواهد شد و هزینه مربوط به ودیعه و فرانشیز این دسته از بیماران تأمین می‌شود.

وی افزود: با توجه به دامنه وسیع قراردادها با بیمارستان‌های سطح شهر تهران، همه شاغلان تحت پوشش بهداشت و درمان که به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا نیاز به بستری و خدمات درمانی دارند در صورت مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و نیز صندوق‌های بازنشستگی می‌توانند از خدمات درمانی لازم برخوردار شوند و صورت‌حساب متعاقباً اعلام شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران با بیان اینکه فرانشیز سهم درمان بیماران مبتلا به کرونا را بهداشت و درمان صنعت نفت تهران متقبل شده است و متعاقباً از حقوق آنها کم می‌شود، اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای ودیعه بیمارستان‌ها، تلاش شده است برای همه شاغلان و بازنشستگانی که دارای دفترچه معتبر درمانی نفت هستند و دسترسی به بیمارستان نفت تهران را ندارند این امکان فراهم شود تا به‌سرعت در بیمارستان‌های مربوطه برای درمان کرونا پذیرش شوند و درمان آنان به‌دلیل مشکل تأمین مبلغ ودیعه، یا فرانشیز مخدوش نشود.

یاوری با بیان اینکه هم‌اکنون درمان مبتلایان کرونا در بیمارستان نفت تهران ادامه دارد، گفت: روند درمان و داروهای مورد استفاده در بیمارستان‌های طرف قرارداد برای درمان کووید ۱۹ نیز طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

کد خبر 309561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =