افزایش ۲۱ درصدی تولید گاز در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از افزایش ۲۱ درصدی تولید گاز طبیعی با ورود اولین جبهه هوای سرد در منطقه شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، یحیی فیضی در این باره گفت: همزمان با ورود اولین جبهه هوای سرد به استان خراسان رضوی تولید گاز این مجتمع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه تا سوم آذرماه تا ۳۲۳ میلیون متر مکعب افزایش یافت، این در حالیست که این مقدار در هفته پیش از آن ۲۶۸ میلیون متر مکعب بود که افزایش ۲۱ درصدی تولید گاز را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد نقش موثری در تامین گاز طبیعی استان‌های شمال شرق کشور دارد، افزود: کارکنان این مجتمع گازی با تلاش شبانه‌روزی می‌کوشند تا تولید پایدار را در ماه های سرد سال به ویژه در فصل زمستان رقم بزنند.

مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز، اظهار کرد: با ذخیره‌سازی یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون متر مکعب گاز در مخزن شوریجه پیش‌بینی می‌شود با برداشت ۲۰ میلیون متر مکعب گاز از این تاسیسات ذخیره‌سازی پشتوانه مناسبی برای مصارف شمال شرق کشور و پایداری تولید در زمستان امسال را شاهد باشیم.

در این باره بیشتر بخوانید؛

ثبت بالاترین رکورد ذخیره‌سازی گاز در کشور

ذخیره‌ گاز در منطقه خانگیران به ۲ میلیارد مترمکعب می‌رسد

کد خبر 310229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =