به‌کارگیری تجیهزات شرکت ملی حفاری برای جمع‌آوری روان‌آب‌ها

یک دستگاه پمپاژ فشار قوی (پمپ تراک)  شرکت ملی حفاری ایران به‌منظور جمع‌آوری روان‌آب‌ها در منطقه کمپلو در اهواز به‌کار گرفته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) این شرکت گفت: به دنبال اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری خوزستان این پمپ‌ تراک برای تخلیه آب‌های سطحی استفاده شد.

وی افزود: این تجهیز میانگین در هر دقیقه ۱۰ بشکه آب را از سطح خیابان‌ها و معابر جمع‌آوری و با استفاده از شبکه لوله و اتصالات به خارج از منطقه پمپاژ می‌کند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به کاربست یک دستگاه تانکر مکنده ۳۰ هزار لیتری، دو دستگاه پمپ کف‌کش، یک دستگاه پمپ دیزلی و چند دستگاه خودرو کمک‌دار در عملیات جمع‌آوری روان‌آب‌ها در  اهواز  اظهار  کرد: ملی حفاری برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، رفع مشکل شهروندان و شتاب‌بخشی در عملیات تخلیه آب از سطح شهرها آمادگی دارد در صورت نیاز تجهیزات بیشتری را به مناطقی که ازسوی استانداری اعلام می‌شود، ارسال کند.

قربانی گفت: یک دستگاه پمپاژ فشار قوی نیز به بندر امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر انتفال یافت که این دستگاه هم‌اکنون در محله بلوکی‌های شهر سربندر در حال تخلیه آب از سطح خیابان و اطراف مناطق مسکونی است.

کد خبر 310323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =