استمرار سوخت‌رسانی به جایگاه‌های آبادان با وجود آبگرفتگی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از استمرار سوخت‌رسانی مطلوب به جایگاه‌های منطقه آبادان با وجود آبگرفتگی ناشی از بارش اخیر در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، مجاهد سعدی‌آل‌کثیر با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر و آب‌گرفتگی معابر و ایجاد شرایط سخت کاری در واحدهای عملیاتی و نظارتی منطقه، گفت: کارکنان این منطقه، عملیات سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها را به شکل مطلوب، بی‌وقفه و مستمر انجام می‌دهند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش بی‌وقفه کارکنان منطقه، تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی جدید در چند روز گذشته در سطح استان و آب‌گرفتگی معابر ناشی از این بارش، شرایط سختی در سوخت‌رسانی ایجاد شد، اما کارکنان خدوم منطقه در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با نظارت بیشتر بر نحوه عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت و ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، مقدمات پایداری عرضه سوخت در جایگاه‌ها را فراهم کردند.

مدیر منطقه آبادان همچنین از آمادگی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح منطقه خبر داد و گفت: با توجه به فعال بودن این جایگاه‌ها در سطح منطقه، عرضه این سوخت پاک بدون وقفه و با رعایت شرایط و الزام‌های ایمنی انجام می‌شود.

کد خبر 310409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =