۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
  • کد خبر: 310678
مراحل گازرسانی به جزیره کیش تشریح شد

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با تشریح مراحل گازرسانی به جزیره کیش، تأکید کرد: با ورود گاز شهری به این منطقه، تحول بزرگی برای شهروندان ایجاد می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی در دیدار با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه گازرسانی به جزیره کیش اولویت کاری شرکت گاز است، گفت: با توجه به اینکه نیروگاه‌های گازی در جزیره کیش به دلیل کمبود گاز روزانه یک میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند، این مهم باید هرچه زودتر انجام شود.

وی ادامه داد: بی‌شک با ورود گاز شهری به این منطقه، شاهد رشد و تحول عظیمی در نیروگاه‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: هم‌اکنون در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار گازرسانی به کیش هستیم که برای شتاب‌بخشی در انجام این پروژه عظیم گازرسانی، هماهنگی بیشتری لازم است.

حمزوی تصریح کرد: گاز شهری رفاه اجتماعی بالاتری برای شهروندان به ارمغان می‌آورد و با توجه به اهمیت این موضوع، گازرسانی به جزیره کیش در سه فاز زمان‌بندی شده است.

وی در این باره گفت: فاز نخست گازرسانی به نیروگاه‌هاست؛ فاز دوم، گازرسانی به صنایع و صنوف پرمصرف جزیره انجام می‌شود و فاز سوم نیز با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی برای گازرسانی به منازل و خانوارهای این جزیره خواهد بود.

غلامحسین مظفری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان هرمزگان که با وجود شیوع ویروس کرونا، پروژه‌های گازرسانی را بدون وقفه دنبال می‌کنند، اظهار کرد: بی‌شک با ورود گاز به کیش، شاهد رشد روزافزون این منطقه هستیم. مسئولان جزیره هم باید هماهنگی‌های لازم را برای انجام این مهم با شرکت گاز داشته باشند.

کد خبر 310678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =