گازرسانی به روستاها از افتخارهای دولت تدبیر و امید است

رئیس‌جمهوری ارائه خدمات بی‌نظیر به روستاها در بخش‌های برق‌رسانی، گازرسانی، آب، بهداشتی، جاده، مدارس و سایر خدمات را از افتخارهای دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: یکی از تلاش‌های مهم این است که به روستاها خدمت کنیم تا روستاهای ما آباد شوند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (پنجشنبه، ۲۷ آذرماه) در آیین بهره‌برداری رسمی از ۹۹ پروژه ملی وزارت کشور در حوزه عمران و مدیریت شهری، گفت: امروز ۹۹ پروژه با اعتبار ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد و بسیار خوشحالم که تا پایان دولت قرار است ۱۸۰ پروژه دیگر با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح شود.

وی ارائه خدمات بی‌نظیر به روستاها در بخش‌های برق‌رسانی، گازرسانی، آب، بهداشتی، جاده، مدارس و سایر خدمات را از افتخارهای دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: یکی از تلاش‌های مهم این است که به روستاها خدمت کنیم تا روستاهای ما آباد شوند و بتواند این جاذبه معکوس را به‌وجود بیاورد که از شهر به روستا مهاجرت انجام گیرد و این کار امکان‌پذیر است.

رئیس‌جمهوری ترافیک و آلودگی هوا را دو مسئله بسیار مهم شهرهای بزرگ کشور عنوان کرد و گفت: دولت اقدام‌های بسیار مهمی در این زمینه انجام داده است. زباله‌سوزها از مواردی است که برای حفظ محیط زیست و جلوگیری آلودگی هوا انجام می‌شود. در این زمینه اقدام‌هایی انجام شده که تولید گاز را توسعه بدهیم و سوخت نیروگاه‌ها از گاز تأمین شود و آلودگی‌ها کاهش پیداکند.

روحانی تصریح کرد: افزون بر این، کیفیت بنزین و گازوئیل در مسیر یورو ۴ و ۵ قرار گرفتند که این هم می‌تواند به جلوگیری از آلودگی هوا کمک کند. در این زمینه هم دولت و هم شهرداری‌ها باید تلاش کنند تا بتوانیم این مشکلات را در کلان‌شهرها حل ‌کنیم.

وی با بیان اینکه چند سال است در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفتیم، عنوان کرد: خوشحالم که در شرایط جنگ اقتصادی تحمیلی و شرایط کرونا، با تلاش همه مردم و مسئولان امسال شاهد افتتاح‌های بسیاری از جمله در این هفته هستیم و تا پایان سال همین برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 310862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =