آغاز دوره‌های آموزشی طرح تکریم و تعالی خانواده در ماهشهر و بندر امام

ارائه خدمات ۴۰ کانون طرح تحکیم و تعالی خانواده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای خانواده‌ها در منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و با همراهی مشاوران تربیتی، روان‌شناسان، مشاوران خانواده و کانون‌های فرهنگی ‌و فرهنگسراها اجرا می‌شود.

طرح تحکیم و تعالی خانواده در چهار سطح تشکیل، تحکیم، توسعه و تعالی خانواده با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با کلاس‌های آموزشی که شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی برای این کانون‌ها برگزار می‌کند، انجام خواهد شد. مزیت این طرح استمرار، مشارکت، مردمی و اجتماعی بودن و بنیه علمی آن است.

پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۵۰۰ نفر از مردم منطقه شامل ساکنان ماهشهر، بندر امام، طالقانی و چمران در این طرح مشارکت کنند و  این طرح در درازمدت برای تحکیم و تعالی خانواده‌ها نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

این طرح بخشی از پنج طرح کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که ازسوی شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی و با حمایت مالی شرکت‌های پتروشیمی شهیدتندگویان، فجر، کارون و بوعلی از شرکت‌های تابع هلدینگ خلیج فارس در منطقه اجرا می‌شود.

کد خبر 311477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =