افزایش ۲۳ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از رشد ۲۳ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفرسالاری‌نسب در این باره گفت: از ابتدا تا یکم آذر ماه امسال‌، ۷۱ میلیون و ۹۵۵ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در این استان مصرف و موجب صرفه‌جویی در مصرف حدود ۷۱ میلیون لیتر بنزین شده است.

وی افزود: مصرف سی‌ان‌جی در بازه زمانی یادشده، با ۲۳ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است.

مدیر پخش منطقه چهارمحال و بختیاری درباره مزیت‌های استفاده از این سوخت پاک گفت: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی مثل بنزین به لحاظ اقتصادی، به صرفه‌ و ارزان‌تر است و موجب می‌شود هموطنان از محیط زیستی سالم بهره‌مند شوند و از سویی هوای پاک و محیطی دور از هرگونه آلایندگی، بهترین هدیه و میراث ما برای آیندگان است.

سالاری‌نسب تأکید کرد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت برای وانت‌بارهای سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌ها پیش در حال اجراست و همچنان ادامه دارد و مالکان این خودروها می‌توانند برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود در سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند.

وی ضمن تأکید بر رعایت الزام‌ها و استانداردهای سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و اهمیت ویژه آن در سوخت‌رسانی ایمن به شهروندان گفت: به همین منظور پایش‌ها و بازبینی‌های لازم ازسوی کارشناسان این شرکت به‌طور مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 311597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =