توزیع ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در مناطق سردسیر چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰۰ هزار لیتر سوخت نفت‌گاز ماشین‌آلات برف‌روب اداره‌های کمک‌رسان استان در خدمات‌رسانی به بازفت، موگویی و دیگر شهرستان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری ارسال و توزیع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری در این باره بیان کرد: با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم با توجه به شرایط جوی نامساعد در زمستان امسال که مسدود شدن گردنه‌های ارتباطی، جاده‌های سخت‌گذر و محصور شدن روستاهای بازفت و موگویی را به‌دلیل بارش برف سنگین در پی داشت، سوخت نفت‌گاز ماشین‌آلات برف‌روبی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری‌ها و راهداری استان به‌منظور کمک‌رسانی به شهروندان و روستاهای محصورشده در برف، تأمین و با ارسال به‌موقع توزیع شد.

وی افزود: همکاران ما در ستاد و انبار نفت شهید سلیمانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با فعالیت ۲۴ ساعته، بدون توقف، سوخت موردنیاز استان را با وجود بارش برف سنگین تأمین کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: خوشبختانه در بازفت، موگویی همچنین مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی دیگر شهرستان‌های استان سردسیر چهارمحال و بختیاری که شب و روزهای بسیار سردی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه می‌کنند، کمبود سوختی وجود ندارد.

کد خبر 469284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =