نفت اقلام بهداشتی به بیمارستان سینای کوت‌عبدالله اهدا کرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان سینا در منطقه کم‌برخوردار کوت‌عبدالله شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پشتیبانی از مدافعان سلامت، نیازهای بیمارستان سینا در منطقه کوت‌عبدالله که پذیرنده بیماران کرونایی است، شناسایی و بخشی از اقلام مصرفی مورد نیاز این مرکز درمانی تأمین و تحویل شد.

وی با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی فرمانداری کارون و مسئولان بیمارستان سینا انجام شد، افزود: این اقلام شامل انواع ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، ملزومات حفاظت فردی، پشتیبانی و خدماتی، آب معدنی و... است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأکید بر اینکه این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود درباره جامعه پیرامونی شهری و روستایی همجوار تأسیسات اهتمام لازم را داشته، اظهار کرد: کمک به مدافعان سلامت به‌عنوان خط مقدم پیشگیری و مقابله با کرونا و رفع نیازهای مراکز درمانی و اعزام گروه‌های بسیج جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل و توزیع بسته‌های بهداشتی در روستاهای همجوار تأسیسات و مناطق کم‌برخوردار شهری بخشی از خدمات شرکت کارون در پشتیبانی و رویارویی با شیوع کرونا به شمار می‌آیند.

کد خبر 311794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =