عوامل زیان‌آور محیط کار منطقه یک عملیات انتقال گاز پایش شد

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: فرآیند اجرای پروژه پایش و اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار با هدف پایداری انتقال گاز در این منطقه انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری اظهار کرد: منطقه یک عملیات انتقال گاز همسو با استقرار، توسعه و برآوردسازی اهداف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و الزام‌های بهداشتی، به اندازه‌گیری عوامل محیط کار در سطح ستاد اداری و واحدهای عملیاتی خود اقدام کرد.

وی افزود: اجرای این پروژه توسط شرکت معتمد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌مدت دو روز در چهارم و ششم دی‌ماه امسال و با نظارت مستقیم واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) منطقه انجام شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز شناسایی عوامل زیان‌آور در محیط کار را حفظ سلامتی کارکنان و بهداشت محیط کار دانست و تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه، بررسی مواجهات مشابه یکسان در گروه‌های کاری، به‌منظور دستیابی به مقادیر واقعی و مقایسه آنها با استانداردها، همچنین کاهش مدت زمان رویارویی با عوامل زیان‌آور (فیزیکی، شیمیایی، ارگونومیکی، بیولوژیکی و روحی روانی) و رسیدن به شرایط مناسب و استاندارد محیط کار است. 

ظهیری یادآور شد: در بعضی از مشاغل به سبب شرایط کار، نوع فعالیت و مصرف مواد گوناگون، کارکنان در معرض عوامل زیان‌آور قرار می‌گیرند که با شناسایی آنها، روش‌های مهار و پیشگیری حاصل از این پایش تعیین و اجرا می‌شود.

کد خبر 311840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =