پالایشگاه اصفهان متنوع‌ترین فرآورده‌های نفتی کشور را تولید می‌کند

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با تولید ۳۰ نوع فرآورده نفتی، رتبه نخست تنوع تولید فرآورده‌های نفتی کشور را در اختیار دارد.

مرتضی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر افزود: به‌تازگی محصولات سبز جدیدی مانند هگزان، پنتان و... به فرآورده‌های تولیدی پالایشگاه اصفهان افزود شد.

وی تأکید کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان با تولید فرآورده‌های نفتی اصلی بنزین، گازوئیل و نفت کوره و ۲۷ فرآورده دیگر گام مؤثر در کاهش وابستگی‌ و واردات کشور در زمینه فرآورده‌های نفتی برداشته است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان با تأکید بر رویکرد این شرکت برای تولید فرآورده‌های دوستدار محیط زیست تأکید کرد: پالایشگاه اصفهان سال‌هاست که به‌منظور کاهش آلایندگی‌ها از گاز برای سوخت کوره‌ها استفاده می‌کند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به تولید بنزین با کیفیت یورو ۵ از سال ۹۴ در این مجموعه پالایشی گفت: با بهره‌برداری از واحد تصفیه گازوئیل این پالایشگاه در سال آینده، همه گازوئیل تولیدی این پالایشگاه نیز با کیفیت یورو ۵ تولید می‌شود.

کد خبر 312508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =