وزیر نفت با سازندگان تجهیزات صنعت نفت دیدار کرد

وزیر نفت در روز پایانی بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و برای چهارمین روز پیاپی به نمایشگاه نفت آمد و با سازندگان تجهیزات صنعت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه صبح امروز (دوشنبه، ۶ بهمن‌ماه) با جمعی از سازندگان تجهیزات صنعت نفت به بحث و گفت‌وگو نشست.

براساس این گزارش، وی در روز نخست نمایشگاه از سالن‌های ۳۱،  ۶ و ۷ ، ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ بازدید کرد. در این سالن‌ها سازندگان تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها حضور داشتند.

وزیر نفت در روز دوم نمایشگاه نیز میزبان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس بود و ضمن همراهی با وی در بازدید از سالن ۸ و ۹ اعلام کرد که اقدام‌های مهمی برای بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت انجام شده است و هم‌اکنون قادر به ساخت و تامین دست کم ۸۰ درصد تجهیزات ثابت خود هستیم.

زنگنه دیروز هم پذیرای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در نمایشگاه نفت شد. وزیر نفت در این بازدید تازه‌ترین دستاوردهای سازندگان داخلی را در بخش‌های مختلف به جهانگیری معرفی کرد. زنگنه همچنین در این بازدید اقدام‌های دانشگاه‌ها را در مطالعه طرح‌های ازدیاد برداشت ارزشمند دانست.

کد خبر 312604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =