فرآیند جذب از طریق سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ادامه دارد

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره جذب نیروی انسانی توسط سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد: فرآیند جذب از طریق این سامانه، با توجه به اعلام نیازهای سازمانی و همچنین مجوزهای صادره کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شانا، توضیحات معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به شرح زیر است:

«پس از تهیه و تصویب پروژه الگوی نوین جذب نیروی انسانی در صنعت نفت، سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۹۸ تاکنون جهت ثبت‌نام داوطلبان واجد شرایط آغاز به‌کار کرده است. متعاقب موارد فوق وضعیت ثبت‌نام‌شدگان در سامانه مورد بررسی قرار گرفته و طی فرآیندی برترین و شاخص‌ترین نفرات ثبت‌نام‌شده در سامانه به لحاظ سوابق تحصیلی (از جمله نوع دانشگاه)، انتخاب و برای طی مراحل ارزیابی و مصاحبه به مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت معرفی می‌شوند.

در ادامه بر اساس نتایج ارزیابی و مصاحبه واصله از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، لیست اسامی و مشخصات پذیرفته‌شدگان نهایی پس از جانمایی در برابر نیازهای سازمانی جهت اخذ مجوز تصویب‌خواهی وزیر نفت انعکاس یافته و پس از اخذ مجوزهای لازم، نفرات مذکور به شرکت‌های اصلی معرفی شده‌اند. هم‌اکنون نیز اقدام‌های لازم برای مراحل تشریفات جذب و امضای قرارداد با پذیرفته‌شدگان نهایی در برابر نیازهای سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه به استناد مجوزهای صادره انجام پذیرفته و فرآیند مربوطه با توجه به اعلام نیازهای سازمانی و همچنین مجوزهای صادره کماکان ادامه خواهد داشت».

این توضیحات در واکنش به نامه مدیرکل حوزه سخنگوی دولت در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اعلام اعتراض یکی از دانش‌آموختگان رشته مهندسی مکانیک نسبت به عدم جذب از طریق سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام شده است.

کد خبر 313753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =