نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت اعلام شد

نتایج جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت در بخش‌های مختلف مشخص و اعلام شد.

به گزارش شانا، جشنواره مجازی فیلم کوتاه و عکس نفت با هدف ایجاد فرصت برای روابط‌ عمومی‌ها، ایجاد انگیزه در پدیدآورندگان و زمینه‌سازی برای بهبود آثار آینده در حوزه فرهنگ و صنعت برگزار شد که بر مبنای نتایج داوری، مجموعه آثار داستانی، مستند، مستند داستانی و کلیپ در یک گروه ارزیابی شدند و رتبه نخست در این مجموعه آثار به‌دلیل ارائه نوین، یکدست، حفظ و تداوم ژانر به کلیپ «بابای من یک قهرمانه» تولید منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تعلق گرفت؛ رتبه دوم به دلیل ارائه تصویری لطیف و فرمی جدید در روایت به مستند «نیمه بلند جوانه هیزم» شرکت مهندسی و ساختمان گاز و رتبه سوم به مستند «حفظ جنگل‌های بیشه بلاژ» تولید شرکت گاز گیلان اختصاص یافت.

رتبه نخست بخش انیمیشن به‌دلیل تولید محتوای جذاب، استفاده از لهجه بومی و سادگی در ساختار به انیمیشن «آقای خط» تولید شرکت گاز کرمان تعلق گرفت. رتبه دوم به دلیل رعایت اصول سرگرمی‌سازی و تولید اورجینال به مجموعه «ماجراهای آقای انصافی و اسرافی» تولید شرکت گاز استان تهران و سرانجام رتبه سوم انیمیشن به‌دلیل دوبله مناسب و توجه به فرهنگ بومی به مجموعه «آقای ایمنی با دوبله ترکی» تولید مرکز زنجان اختصاص یافت.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌دلیل تولید موشن‌گرافی‌های مناسب، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای تولید مستند «خط‌بان» و نیز شرکت گاز استان بوشهر به‌دلیل کثرت محصولات با حفظ انسجام حرفه‌ای آثار،  قدردانی شدند.

بر اساس نتایج داوری‌، عکس‌های ارسالی بیشتر جنبه خبری و اطلاع‌رسانی داشته و فقر نگاه هنری مشهود بوده است. با این حال جایزه دوم بهترین عکس به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جایزه سوم به مجموعه عکس‌های شرکت گاز استان گیلان اهدا شده است. بر این اساس هیئت داوران هیچ عکسی را شایسته عنوان نخست و بهترین عکس تشخیص نداد.

کد خبر 313904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =