ارسال ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: یک محموله ۶۰۰ هزار لیتری نفت‌سفید پس از بارگیری از انبار نظامیه اهواز راهی شهر زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی در این باره گفت: این محموله با ۲۰ دستگاه نفتکش سوخت‌رسان به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت (دنا) و روستاهای اطراف آن ارسال شده است.

وی با بیان اینکه به‌دلیل شدت سرما در منطقه کوهستانی سی‌سخت، ارسال نفت‌سفید از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز همچنان ادامه دارد، گفت: تأمین مواد سوختی تا برطرف شدن کامل نیازهای ساکنان این منطقه زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز ادامه داد: ذخایر نفت‌سفید انبار نظامیه اهواز در حد مطلوب است و مشکلی در تأمین کامل مواد سوختی مورد نیاز ساکنان شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف آن وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، تاکنون چند محموله امدادی و غذایی از هلال احمر خوزستان نیز به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شده و چند محموله دیگر نیز در حال آماده‌سازی برای ارسال به این منطقه است.

زلزله ۵.۸ ریشتری شامگاه چهارشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه در شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف، به واحدهای مسکونی و تجاری منطقه خسارت‌هایی وارد کرد و ۶۲ مصدوم نیز بر جا گذاشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در جریان سیلاب فروردین ۱۳۹۸ نیز ده‌ها محموله نفت‌سفید و بنزین به مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان استان لرستان ارسال کرد.

کد خبر 313988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =