توانمندسازی جوامع محلی میزبان صنایع گاز زبانزد است

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ضمن اظهار خرسندی از تلاش‌های شرکت ملی گاز در زمینه توانمندسازی جوامع میزبان پالایشگاه‌ها، برای کمک به توانمند کردن داخلی‌سازی صنعت گاز در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سورنا ستاری گفت: شمار فعالیت‌ها در حوزه نوآوری و پارک علم و فناوری در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌ویژه در بخش گوگرد، نشان‌دهنده رقم خوردن اتفاقی بزرگی در این زمینه خاص در این واحد صنعتی است.

وی افزود: نتایج این اقدام‌ها برای مردم در حوزه اشتغال به‌ویژه با استقرار استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا و در عین حال ورود دانش‌بنیان‌ها به منطقه، به‌طور کامل محسوس است.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این‌ موارد  به‌ویژه در زمینه استفاده از مدیران جوان که با ایده‌های جدید به دنبال تحول و نوآفرینی هستند، نتیجه پیاده‌سازی فرهنگ کاری تازه در این منطقه و پالایشگاه است.

ستاری با ابراز خوشحالی از اینکه شرکت ملی گاز ایران در زمینه توانمندسازی جوامعی که پالایشگاه در آنجا استقرار یافته، همیشه زبانزد بوده است، اظهار کرد: من هم از همین جا اعلام می‌کنم که برای کمک به این عزیزان با هدف موفقیت در ادامه راهی که آغاز کرده‌اند، به‌ویژه در حوزه‌های برای کمک به توانمند کردن داخلی‌سازی صنعت گاز و جوانان منطقه در زمینه‌های مختلف آماده هستم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های جوانان صاحب‌ ایده برای توانمندسازی جوامع بیرونی، می‌تواند نقطه‌ عطفی برای دستیابی به فناوری‌های روزآمد و صدور آن به کشورهای منطقه باشد.

کد خبر 314008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =