۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر: 314678
تولید نفت شیل آمریکا کاهش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تولید نفت شیل این کشور در ماه آوریل کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) روز دوشنبه (۲۵ اسفندماه) در برآورد ماهانه خود اعلام کرد که انتظار می‌رود تولید نفت شیل ایالات متحده آمریکا در ماه آوریل حدود ۴۶ هزار بشکه در روز کاهش یابد و به ۷ میلیون و ۴۶۰ هزار بشکه در روز برسد.

براساس این ارزیابی، انتظار می‌رود به‌طور تقریبی عرضه نفت همه تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا کاهش یابد و بیشترین کاهش عرضه مربوط به حوزه‌های ایگل‌فورد و نایوبرارا خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود کاهش عرضه هریک از این دو حوزه ۱۵ هزار بشکه در روز باشد.

انتظار می‌رود تولید حوضه پرمین در ماه آوریل برای دومین ماه پیاپی افزایش یابد و با افزایش ۱۱ هزار بشکه در روز به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز برسد.

تولیدکنندگان نفت ایالات متحده با بهبود دوباره قیمت‌ها، به آرامی در حال افزایش شمار دکل‌های حفاری هستند. احیای کُند تقاضا و فشار سرمایه‌گذاران برای کاهش بدهی‌ها شرکت‌ها را از عجله در حفر چاه‌های جدید باز داشته است.

در عین حال انتظار می‌رود تولید گاز طبیعی در ماه آوریل حدود ۳۰۰ میلیون فوت‌مکعب در روز کاهش یابد و به ۸۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون فوت مکعب در روز برسد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: تولیدکنندگان در ماه فوریه ۳۸۰ حلقه چاه حفر و ۴۸۲ حلقه چاه را در بزرگ‌ترین حوضه‌های شیل تکمیل کردند.

این مسئله سبب شد مجموع دکل‌های حفاری ناتمام (DUC) با افت ۱۰۲ دستگاه به ۷ هزار و ۸۶ دستگاه یعنی پایین‌ترین تعداد از نوامبر ۲۰۱۸ برسد.

کد خبر 314678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =