۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
  • کد خبر: 315305
توزیع بیش از ۱۱۸ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در کردستان

رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تأمین و توزیع بیش از ۱۱۸ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در استان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، کورش رحیم‌زاده با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و بحث محیط زیست، با پیگیری و برنامه‌ریزی انجام‌شده از ابتدای تیرماه سال ۹۹ فرآیند تأمین و توزیع بنزین یورو ۴ در سطح استان آغاز شد.

وی با اشاره به هماهنگی و اقدام‌های شرکت برای افزایش مقدار توزیع بنزین یورو در استان کردستان افزود: این مقدار بنزین یورو ۴ توزیعی در استان معادل ۲۸ درصد از مصرف بنزین این استان است.

رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سازگازی با محیط زیست، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، افزایش بازده سوخت خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات را از مزیت‌های بنزین یورو ۴ برشمرد و تصریح کرد: کاهش مقدار گوگرد و بنزن و اکتان بالای این نوع فرآورده نسبت به بنزین معمولی نقشی بسزا در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 315305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =