دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) با رویدادها و بخش‌های جانبی متنوعی از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در فضای باز پارک فناوری پردیس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، در ۹ دوره برگزاری این رویداد، اینوتکس اکنون به زمینه‌ای برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش فنی و فناوری و نیز مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی بدل شده است، به‌گونه‌ای که در طول این مدت، در مجموع بیش از ۱۸۵۰ شرکت و استارت‌آپ ایرانی و خارجی به‌عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۶۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۳۰۰ استارت‌آپ، شرکت فناور و دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه تازه‌ترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده حضوری و برخط (آنلاین) خواهند پرداخت.

اینوتکس تنها یک نمایشگاه نیست، بلکه هر ساله به‌منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی پرشماری در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود که ظرفیت محتوایی بسیار خوبی برای عموم جامعه در بر دارد.

شایان یادآوری است که آیین گشایش این رویداد روز سه‌شنبه،(۲۸ اردیبهشت‌ماه) با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در پارک فناوری پردیس - نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود.

کد خبر 316149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =