پتروشیمی کارون ۵ تفاهم‌نامه با شرکت‌های تولیدی ماهشهر امضا کرد

پتروشیمی کارون در دومین روز از نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، پنج تفاهم‌نامه همکاری با واحدهای تولیدی منطقه امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی کارون، در دومین روز از برگزاری نخستین «نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» پنج تفاهم‌نامه همکاری بین واحدهای تولیدی منطقه و شرکت پتروشیمی کارون امضا شد.

علیرضا صدیقی‌زاده، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون، برگزاری این نمایشگاه در منطقه بندر ماهشهر را کاری ارزشمند دانست و افزود: واحدهای تولیدی باید تلاش کنند کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی خواستار قرار دادن امتیاز ویژه برای خرید از استان شد و ادامه داد: همان‌طور که برای داخلی‌سازی امتیاز ویژه وجود دارد باید برای خرید استان و استانی‌سازی نیز امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود.

شرکت پتروشیمی کارون در این نمایشگاه پنج تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های شیمی‌سازان پاسارگاد، پتروکیمیای آروین، یکه‌سازان آب و خاک، صنایع کنترل دقیق پارت، قلعه فن‌آوری مهتران زاگرس در زمینه‌های اسید سولفوریک ۹۸درصد، پروژه EPC مبدل تانتالوم، ساخت ۲۰ هزار پالت چوبی، تعمیر و بازسازی بردهای زیمنس، مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی پمپ‌های مولتی استیج امضا کرد.

با امضای این تفاهم‌نامه‌ها ۷۳ نفر از نیروهای بومی به‌طور مستقیم و ۱۱۷ نفر به‌طور غیرمستقیم مشغول کار می‌شوند.

کد خبر 316932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =