اعضای دولت طی ۴۵ روز آینده در کنار رئیس‌جمهوری منتخب هستند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه از امروز تا ۴۵ روز دیگر که باید این مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار گیرد و رئیس‌جمهوری منتخب به‌طور رسمی مسئولیت‌های کشور را به‌عهده بگیرد، گفت: از امروز برای هر همکاری، همراهی و اقدام که برای کشور لازم است آماده‌ایم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی، امروز (شنبه، ۲۹ خردادماه) پس از ارسال پیام تبریک برای پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفترش در قوه قضاییه و دیدار با وی عنوان رئیس‌جمهوری منتخب، انتخابش با رأی ملت را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید کشور به بهترین شکل اداره شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش ایشان قرار گرفته است، افزود: از خداوند برای رئیس‌جمهوری منتخب مردم، توفیق می‌خواهم تا به بهترین وجه مسئولیت خودشان را انجام دهند.

رئیس‌جمهوری با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: از همه آنهایی که شور انتخاباتی را آفریدند از کاندیداها، صداوسیما، فضای مجازی، ستادها و همه آنهایی که این انتخابات را به‌خوبی اجرا کردند اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان، هیئت‌های اجرایی، همه آنهایی که امنیت و سلامت انتخابات را به‌خوبی تأمین کردند و پروتکل‌های مربوط به سلامت را مورد توجه قرار دادند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

روحانی با بیان اینکه از امروز تا ۴۵ روز دیگر که باید این مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار بگیرد و رئیس‌جمهور منتخب رسماً مسئولیت‌های کشور را بر عهده بگیرد، کاملاً در کنار ایشان هستیم، گفت: از امروز برای هر همکاری، همراهی و اقدام که برای کشور لازم است آماده‌ایم.

وی عنوان کرد: در روزهای پیش رو هر لحظه و ساعت که لازم باشد اعضای دولت آماده همکاری هستند برای اینکه دوران انتقالی به‌خوبی سپری شود و رئیس‌جمهوری منتخب بتواند کابینه خود را تا پایان وقت مقرر آماده و با رأی اعتماد از مجلس فعالیت خود را آغاز کند.

رئیس‌جمهوری با ابراز خوشحالی از اینکه مردم به ندای قانون، وجدان و مصالح کشور گوش دادند و بدون توجه به بدخواهان و دشمنان نظام با صندوق قهر نکردند و انتخابات باشکوهی رقم زدند، گفت: امیدواریم برادر بسیار عزیزم جناب آقای رئیسی بار مسئولیت اجرایی کشور را که سنگین‌ترین بار در میان قوا بوده و به دوش ایشان گذاشته شده است به بهترین وجه به مقصد برساند.

روحانی تأکید کرد: تردید ندارم همه مردم چه آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند، چه آنهایی که پای صندوق آمدند و چه آنهایی که پای صندوق نیامدند حامی رئیس‌جمهور منتخب خواهند بود، از روز ۱۲ مردادماه جناب آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری همه مردم هستند و شک ندارم که همه مردم از دولت قانونی ایشان حمایت خواهند کرد تا منافع و مصالح‌شان به بهترین وجه اجرایی و عملیاتی شود.

کد خبر 317575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =