گروه ویژه ملی حفاری برای بررسی حادثه چشمه‌خوش تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پی بروز حادثه در مسیر خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش دستور داد گروهی ویژه‌ برای بررسی موضوع تشکیل و در همکاری با شرکت نفت مناطق مرکزی، گزارش پیگیری و اقدام‌های لازم به فوریت انجام شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی تأکید کرد در این گروه ویژه، مدیران، رؤسا  و نمایندگان مدیریت‌های خدمات فنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، فوریت‌های پزشکی و اداره حفاری با هوا با اولویت رسیدگی به مداوای مصدومان تا بازیابی سلامت کامل، موضوع را بررسی کارشناسی کنند.

وی ضمن ابراز تأثر عمیق از جان باختن شهادت‌گونه سه نفر از کارکنان صنعت نفت (یک نفر از کارکنان ملی حفاری و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب) و تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده، برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

در پی بروز حادثه در خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز هنگام عملیات تعمیر و توپکرانی، محمد رشیدی، تکنیسین حفاری با هوای شرکت ملی حفاری ایران و دو نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز غرب جان باختند و چهار نفر از همکاران نفت و گاز غرب و ملی حفاری نیز مصدوم شدند که مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شوش منتقل شده‌اند و تحت درمان هستند.

کد خبر 318274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =