پیام تسلیت مدیرعامل نفت مناطق مرکزی به بازماندگان حادثه چشمه‌خوش

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی درگذشت سه نفر از همکاران مدافع حریم تولید صنعت نفت در حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در پیام رامین حاتمی آمده است:

«ضایعه درگذشت همکاران تلاشگر صنعت بزرگ نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب موجب تأسف و تألم فراوان شد.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای مصدومان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم جان‌باختگان، مصیبت تأثربرانگیز را به‌ تمامی جهادگران خط مقدم عرصه تولید در صنعت نفت، همکاران گرامی به‌ویژه همسر و فرزندان معزز ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای عزیزان سفرکرده و صبر و اجر جزیل برای خانواده و سایر بستگان مسئلت می‌نمایم.»

بر اساس اعلام شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در پی انفجار خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه (۱۵ تیرماه) سه نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و شرکت ملی حفاری ایران جان به جان آفرین تسلیم کردند.

این حادثه حد فاصل ایستگاه خط لوله انتقال نفت و گاز بین روستاهای بیت عجم و مزعل ضمدی در بخش فتح‌المبین شهرستان شوش بر اثر انفجار لانچر ارسال توپک هوشمند رخ داد که جزئیات آن در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، اسامی جان‌باختگان این حادثه دردناک، مرحومان بهمن ایوبی، جانشین رئیس منطقه بهره‌برداری چشمه‌خوش، دهلران، سرکان و ماله کوه، مهران تنگستانی، مسئول پروژه مهندسی بهره‌برداری سرکان و محمد رشیدی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است.

در این حادثه چهار نفر از همکاران نیز مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش اعزام شدند و دو نفر از آنها ترخیص و دو نفر دیگر نیز تا ساعاتی دیگر مرخص می‌شوند.

کد خبر 318277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =