جذب حدود ۳ هزار مشترک جدید گاز در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب ۲ هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سردار اسماعیلی گفت: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در بخش‌های مختلف شامل خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شدند و تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار و ۹۹۱ مشترک رسیده است.

وی درباره نحوه جذب مشترکان روستایی و شهری در استان اظهار کرد: از تعداد ۲ هزار و ۹۸۴ مشترک جدید، تعداد یک هزار و ۸۵۴ مشترک شهری و تعداد یک هزار و ۱۳۰ مشترک نیز در روستاها به جمع مشترکان پیوسته‌اند که در مجموع اکنون به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک شهری و نزدیک به از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در حال اجراست که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی، ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد می‌رسد.

اسماعیلی همچنین به عملکرد شرکت در نصب انشعاب‌های گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال تاکنون، تعداد یک هزار و ۴۴ عدد انشعاب گاز جدید در این استان نصب شده که از این تعداد، بیش از ۷۰ درصد در شهرها و حدود ۳۰ درصد در روستاها بوده و در مجموع تعداد انشعاب‌های نصب‌شده در استان اردبیل، به ۲۴۸ هزار و ۶۹ انشعاب رسیده است.

کد خبر 318544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =