شیوع کرونا، سخت‌ترین روزهای کاری را در طرح گوره - جاسک رقم زد

مدیر پروژه یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در طرح ساخت خط لوله نفت‌خام گوره - جاسک گفت: شیوع ویروس کرونا، سخت‌ترین روزهای کاری ما را در این طرح رقم زد.

به گزارش شانا، رامین حسین‌پور، مدیر پروژه شرکت جندی‌شاپور در تلمبه‌خانه شماره ۴ طرح گوره - جاسک گفت: شیوع ویروس کرونا سخت‌ترین روزهای کاری ما بود. واقعیت این است که همه تلاش و فعالیت‌های ما به نوعی سخت است، اما با تجربه و حمایت دوستان و همکاران این سختی هم در نوع خود به تجربه‌ای گرانبها تبدیل شد.

وی با بیان اینکه طرح ساخت خط لوله گوره - جاسک طرحی ملی است که با همدلی کارفرما، پیمانکاران و سازندگان ایرانی طبق زمان‌بندی تعیین‌شده به سرانجام رسید، افزود: شرکت جندی‌شاپور در طرح گوره - جاسک که شامل  چند گستره خط لوله، پنج ایستگاه تلمبه‌خانه و دو ایستگاه توپک‌رانی و پایانه انتهایی است، احداث ایستگاه تلمبه‌خانه شماره چهار واقع در استان فارس و نزدیکی روستای فداق را به‌عهده دارد.

حسین‌پور گفت: این طرح زنجیره‌ای به هم پیوسته‌ بود که متریال اولیه‌ای برای ساخت لوله خاص ترش با گرید مورد نیاز باید از طریق کارخانه‌های داخلی تأمین می‌شد، به‌طوری‌که کارخانه‌های تولید ورق، لوله‌سازی و عایق و حتی سازندگانی که مجبور بودند شیرآلات و اتصالات تولید کنند، همگی زنجیروار به هم متصل بودند، این زنجیره سبب شد به‌واقع چرخه اقتصادی داخلی به تکاپو بیفتد و همه به هم متصل شوند.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده، کشور شاهد شکوفایی مناطق محروم اطراف این طرح و پروژه‌های جدید باشد. 

بر اساس این گزارش، شرکت جندی‌شاپور با حدود ۲۷ سال سابقه کار در صنایع نفت و گاز، تاکنون در پروژه‌هایی از جمله تزریق گاز میدان شوریجه خانگیران، پالایشگاه پارسیان فاز ۲، ساخت واحد کلاستر میدان یاران شمالی، تولید نفت هنگام قشم، بنزین‌سازی فاز سه پالایشگاه آبادان، احداث مخزن یک میلیون بشکه‌ای نفت خام بهرگانسر، ساخت مخازن سقف شناور در انبار نفت اصفهان و مشهد حضور داشته است.

کد خبر 318808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =