سومین رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فردا برگزار می‌شود

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، رویداد به‌همرسانی عرضه و تقاضای فناوری اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی را فردا (یازدهم مردادماه) برگزار می‌کند.

به گزارش شانا، رویداد «اولترافیلتر و غشاهای اسمز معکوس مصرفی پتروشیمی» به‌عنوان سومین تجربه این پارک در به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فردا (سه‌شنبه، ۱۱ مردادماه)، با مشارکت پتروشیمی فجر و پتروشیمی دماوند و حمایت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

محوریت این رویداد، تلاش برای رفع نیازهای پتروشیمی فجر (شرکت فجر انرژی خلیج فارس) و پتروشیمی دماوند (شرکت دماوند انرژی عسلویه) در تولید داخل غشاهای صنعتی اسمز معکوس برای تصفیه آب رودخانه و آب دریا و همچنین تولید اولترافیلتر صنعتی برای تصفیه آب رودخانه است.

این رویداد نیز همچون دو رویداد پیشین که ازسوی پارک در زمینه «اقلام راهبردی و پرمصرف شیمیایی صنعت گاز» و نیز «فرآورش و نمک‌زدایی نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب» در خردادماه امسال برگزار شد، به‌صورت حضوری (محدود) و مجازی خواهد بود تا با وجود محدودیت‌های گردهمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بتوان امکان مشارکت طیف گسترده‌ای از افراد و سازمان‌ها را از طریق زیرساخت‌های اینترنتی مهیا کرد.

سومین رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فردا برگزار می‌شود

کد خبر 319238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =