شمار دکل‌های حفاری آمریکا برای پنجمین هفته پیاپی افزایش یافت

شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز از افزایش شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ مردادماه برای پنجمین بار در ۶ هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تداوم توجه شرکت‌های حفاری به تنظیم جریان سرمایه با وجود افزایش قیمت‌های نفت سبب کاهش شمار دکل‌های حفاری در چند ماه گذشته شده است، با این حال، شرکت‌های انرژی در هفته جاری برای پنچمین بار در ۶ هفته تعداد دکل‌های حفاری نفت و گاز طبیعی را افزایش دادند.

شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز در هفته منتهی به ششم اوت (۱۵ مردادماه) با افزایش سه دستگاه به ۴۹۱ دستگاه رسید که این امر نشاندهنده رشد تولید در آینده است.

بر اساس گزارش این شرکت، مجموع دکل‌های حفاری آمریکا نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴۴ دستگاه معادل ۹۹ درصد افزایش یافته است.

شمار دکل‌های نفتی در این هفته به ۳۸۷ دستگاه رسید، حال آنکه در تعداد ۱۰۳ دستگاه دکل گاز تغییری ایجاد نشده است، افزون بر این، یک دکل چندکاره نیز به این تعداد اضافه شده است.

شرکت نفت و گاز پایونیر، بزرگترین تولیدکننده در حوضه پرمین، مهم‌ترین میدان نفتی آمریکا، این هفته پیش‌بینی کرد که افزایش تولید  نفت شیل در سال‌های آینده اندک خواهد بود.

اسکات شفیلد، مدیرعامل پایونیر، در جریان کنفرانس پیش‌بینی عملکرد سه ماه دوم  این شرکت اعلام کرد که تولید در حوضه پرمین در سال‌های آینده حدود پنج درصد خواهد بود که این رقم با افزایش تولید هدف‌گذاری‌شده این شرکت همسو خواهد بود.

وی افزود: این در حالی است که در دیگر میدان‌ها شاهد تثبیت یا کاهش تولید خواهیم بود.

کد خبر 319471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =