حرکت پیشتازانه وزارت نفت در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری

رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با اشاره به مسیر پرشتاب توسعه فناوری در دنیا و ضرورت همگامی با این روند، گفت: حرکت وزارت نفت در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، حرکتی پیشتازانه بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، ناصر سلطانی امروز (دوشنبه، ۱۸ مردادماه) در آیین امضای موافقت‌نامه‌های همکاری میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور گفت: ما نوابغ زیادی در کشور داریم و امروز دانشگاه‌های فنی ایران پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند که باید از ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

وی افزود: وقتی خارج از ایران تحصیل می‌کردم یاد گرفتم اسراف در راه علم حرام نیست و هر چه در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم، مزایای بیشتری نصیب کشور و صنایع ما خواهد شد.

سلطانی راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری را مصداق حرکتی پژوهشی عنوان کرد و با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزارت نفت در این زمینه، گفت: آقای زنگنه همیشه چندگام جلوتر از روندهای جاری گام برمی‌داشتند و در راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت هم این حرکت پیشتازانه نمایان شد.

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت امروز هشت موافقت‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور امضا کرد که در این میان، یکی از موافقت‌نامه‌ها با هدف ایجاد مرکز نوآوری مشترک، با پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران امضا شد.

کد خبر 319580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =