اوجی گزینه مناسبی برای هدایت سکان وزارت نفت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اوجی از مدیران باسابقه صنعت نفت و شایسته به دست گرفتن سکان هدایت وزارت نفت است.

فریدون عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه اوجی، وزیر پیشنهادی نفت، از مدیران باسابقه نفت محسوب می‌شود که بیش از ۳۰ سال در این صنعت فعالیت داشته است، گفت: اوجی ساختار نفت و نیروی انسانی آن را می‌شناسد و با مسائل، مشکلات و چالش‌های صنعت نفت به خوبی آشناست.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در حوزه گاز سابقه درخشانی دارد، کمتر کسی را می‌توان یافت که این سوابق تخصصی و مدیریتی را داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون تردید همه افراد در فعالیت‌های مدیریتی خود ۱۰۰ درصد کامل نیستند، همان طور که آقای زنگنه ۱۰۰ درصد کامل نبود، هر شخصی در حوزه فعالیت‌های مدیریتی خود دارای محاسن و معایبی است.

عباسی ادامه داد: خوب است پس از سال‌ها، کسی که در صنعت نفت رشد و تجربه پیدا کرده و سوابق مدیریتی در این صنعت دارد در راس وزارت نفت قرار بگیرد، باید به مدیران نفتی فرصت داد تا تجربه وزارت نیز کسب کنند.

وی عنوان کرد: دید مثبتی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی نفت وجود دارد و به اعتقاد بنده اوجی فرد مناسبی برای تصدی وزارت نفت است.

کد خبر 319737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =