اوجی از بهترین‌های فهرست وزیران پیشنهادی رئیسی است

یک کارشناس حوزه انرژی با اشاره به اینکه جواد اوجی به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت جزو بهترین‌های کابینه سید ابراهیم رئیسی، گفت: کارکنان صنعت نفت با چهره‌ای که از بدنه مجموعه نفت باشد، بهتر کنار می‌آیند و اقبال بهتری خواهند داشت

به گزارش شانا به نقل از نشریه مشعل، حسن مرادی، انتخاب جواد اوجی را یکی از بهترین انتخاب‌های رئیس‌جمهوری دانست و گفت: اوجی از بدنه صنعت نفت است، بنده این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و معتقدم ایشان در میان فهرست وزیران پیشنهادی آقای رئیسی بهترین گزینه است.

وی افزود: کارکنان صنعت نفت با چهره‌ای که از بدنه مجموعه نفت باشد، بهتر کنار می‌آیند و اقبال بهتری خواهند داشت، اعتقادم بر این است اگر هر فردی غیر از آقای اوجی به‌عنوان گزینه تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی می‌شد، خطرها و نتایج ناخوشایندی برای مجموعه نفت به همراه داشت.

این کارشناس حوزه انرژی تصریح کرد: در مجموعه نفت، موضوعی با عنوان شرکتی و غیرشرکتی مرسوم است و هر فردی حتی با بالاترین سابق حضور در نفت اگر از خارج از این صنعت وارد شده باشد، غیرشرکتی تلقی می‌شود و در نظر گرفتن این مسئله از سوی رئیس‌جمهوری، حرکتی مهم تلقی می‌شود.

مرادی اعلام کرد: امیدواریم وزیر پیشنهادی نفت رأی اعتماد را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بگیرد که در آن صورت با توجه به تحریم‌ها باید از وضع موجود بهترین استفاده را داشته باشد.

کد خبر 319772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =