تجربه‌های مدیران می‌تواند در پیشبرد امور مفید و مؤثر باشد

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه نشست آینده هیئت وزیران، با حضور وزیران جدید برگزار می‌شود، ضمن قدردانی از همه زحمات و خدمات وزیران دولت دوازدهم، به‌ویژه در دو هفته‌ اخیر و در همکاری با دولت جدید، گفت: اعتقاد و باورم این است که تجربیات مسئولان می‌تواند در پیشبرد امور مفید و مؤثر باشد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، عصر دیروز (یکشنبه، ۳۱ مردادماه) در نشست هیئت دولت، انسجام، وحدت و اعتماد را سرمایه بزرگ و ارزشمندی برای نظام دانست و گفت: اعتماد مردم به مسئولان و اعتماد رهبر معظم انقلاب به فرد فرد مدیران، سرمایه بسیار باارزشی است که باید برای ارتقا و تقویت هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همدلی و انسجام مسئولان از الزام‌های پیشرفت کشور است، افزود: همان‌طور که سوء‌ظن و بدبینی، بدترین آفتی است که اگر بین مسئولان ایجاد شود سبب کندی امور و بروز مشکل در زندگی مردم می‌شود، در مقابل، اعتماد مردم می‌تواند سبب سرعت در پیشرفت امور باشد.

رئیس‌جمهوری بر ضرورت تداوم اعتماد مردم به مسئولان تأکید و تصریح کرد: برخلاف نظام‌های استبدادی و سلطنتی، تداوم اعتماد مردم، مهم‌ترین مسئله در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران است که اساس حکومت در آن مبتنی بر رأی و اراده مردم است، از این رو ایجاد و تداوم اعتماد اهمیت زیادی دارد و این موضوع در گرو نشان دادن صداقت و خدمت برای مردم است.

رئیسی بیان کرد: تداوم و تقویت اعتماد مردم موجب تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از اتخاذ تصمیم‌های لحظه‌ای به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی، ‌افزود: تصمیم‌های ما باید متقن و اعتمادبخش و نتیجه آن ایجاد ثبات در زندگی مردم باشد.

رئیس‌جمهوری بی‌ثباتی و قابل پیش‌بینی نبودن شرایط اقتصادی را بدترین آفت برای جامعه دانست و گفت: مجموعه اقدام‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که آینده برای عموم مردم و همه بخش‌های تولیدی و اقتصادی قابل پیش‌بینی شود.

کد خبر 320013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =