۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
  • کد خبر: 319784
تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری نفت در خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری وزارت نفت در جزیره خارک و سکوهای نفتی اطراف جزیره خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری خارک با محوریت مقابله با جهش پنجم ویروس کرونا و تسریع در انجام واکسیناسیون اعلام کرد: با هماهنگی و هم‌افزایی اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی، بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت و دیگر دست‌اندرکاران، اقدامات عملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نیز انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های نفتی، مردم و ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در جزیره خارک در حال پیگیری است.

وی افزود: ظرفیت‌های موجود شرکت‌های نفتی مستقر در اختیار ستاد کرونا جزیره قرار دارد و برای تامین نیازهای این ستاد بایستی همکاری‌های لازم انجام شود.

 عباس غریبی، جانشین رئیس پایانه نفتی خارک گفت: برای مبارزه با شیوع و پیشگیری از این ویروس، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های ترددی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: همکاری اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی و ستاد مبارزه با کرونا تاکنون نتیجه‌بخش بوده و این روند تا انجام کامل واکسیناسیون، با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی پیک پنجم به زودی روند کاهشی به خود گیرد.

اعمال محدودیت‌های شدید در خارک

ناصر ابراهیمی، بخشدار ویژه جزیره خارک گفت: برای کنترل کرونا هیچ راهی جز حرکت به سوی محدودیت‌های شدید وجود ندارد، البته منظور من تعطیلی مطلق نیست بلکه به محدودیت‌های شدید در مسافرت‌ها، ترددها، تجمعات و رعایت پروتکل‌هایی مثل زدن ماسک اشاره می‌کنم.

وی افزود: کرونا در سایه سهل‌انگاری و عادی‌انگاری سیر صعودی به خود گرفته و نشان از بروز موج جدید و روزهای سخت کرونایی است از این رو لازم است که افراد نسبت به رعایت پروتکل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی حساس باشند و ضرورت دارد تا رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های کارگری، اداری و اصناف با جدیت تمام به‌منظور پیشگیری از موج پنجم کرونا در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارک تصریح کرد: تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوید و در صورت مشاهده هرگونه علائم به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه کنید.

کد خبر 319784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =