برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت منسجم و شفاف است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌هایی که وزیر پیشنهادی نفت در این کمیسیون ارائه کرد بسیار منسجم، دقیق و شفاف بود.

فرهاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی برنامه‌های جواد اوجی، وزیر پیشنهادی نفت، اعلام کرد: این کمیسیون در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی به نوعی کمیسیون تخصصی است، از این رو نمایندگان از این فرصت استفاده و دیدگاه‌های خود را در این بخش، به وزیر پیشنهادی نفت منعکس کردند.

وی افزود: در این نشست، وزیر پیشنهادی نفت به ارائه برنامه‌های خود پرداخت که به اعتقاد بنده و بسیاری از اعضای کمیسیون، برنامه‌های آقای اوجی، منسجم، دقیق و شفاف بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت، دارای تجربه و تخصص بوده و در شرایط تحریمی کنونی اشراف کاملی نیز به بازار جهانی نفت دارد و با مسائل و مشکلات بدنه وزارت نفت آشناست.

طهماسبی بیان کرد: در مجموع نگاه‌ها مثبت بود و حتی معتقدم وزیر پیشنهادی نفت، از جمله وزیرانی خواهد بود که می‌تواند رأی اعتماد بالایی در صحن علنی مجلس بیاورد.

کد خبر 319840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =