ادای احترام وزیر نفت به شهدای گمنام دفاع مقدس

وزیر نفت در نخستین روز کاری خود با حضور در مقبرةالشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت به سه شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی بعدازظهر امروز (پنجشنبه، چهارم شهریورماه) در نخستین روز کاری خود در وزارت نفت با حضور در مقبرة‌الشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت به سه شهید گمنام والامقام ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

جمعی از معاونان وزارت نفت و مدیران ارشد صنعت نفت وی را همراهی کردند.

اوجی دیروز (چهارشنبه، سوم شهریورماه) با کسب ۱۹۸ رأی موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر نفت دولت سیزدهم انتخاب شد.

وزیر نفت در نخستین پیام خود پس از اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس نوشت: «امیدوارم با اتکال به ذات لایزال الهی، توسل به ائمه هدی (علیهم‌السلام) و با سرانگشت هدایت و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و همراهی مجلس محترم، هیئت محترم دولت و همکاران ارجمندم، به‌ویژه جامعه بزرگ و ارزشمند صنعت نفت بتوانم در شأن ملت بزرگ ایران و برای اعتلای بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در همه سطوح زنجیره ارزش صنعت نفت و در این شرایط خاص اقتصادی و بین‌المللی آستین همت بالا زده و با مدیریت عالمانه و رویکرد جهادی و انقلابی، با جد و جهد و خرد جمعی، با به‌کارگیری مدیران صالح، پاک‌دست و متخصص رسالت مهم خویش را به‌درستی به انجام رسانم.»

کد خبر 320173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =