گاز طبیعی امسال به کدام مناطق سیستان و بلوچستان می‌رسد؟

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برنامه این مجموعه را برای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا پنجابی در این باره اظهار کرد: همسو با نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تلاش دارد گازرسانی به شهرهای بزمان و دلگان و ۲۶ روستا در محورهای سرکهوران، آبادان و ابتر در شهرستان ایرانشهر را به نتیجه مطلوب برساند.

>>> بیشتر بخوانید؛

گازرسانی به سیستان و بلوچستان؛ از ایده تا اجرا

وی ادامه داد: همچنین تحقق ۱۰۰ درصدی اجرای شبکه گازرسانی در شهر زاهدان (با تمرکز بر مصارف عمده) از مهم‌ترین برنامه‌های امسال گازرسانی در حال اقدام این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای چابهار و کنارک و نوک‌آباد، ریگ‌ملک، ده‌رئیس، ایرندگان و روستاهای شهر خاش و شهرک صنعتی میرجاوه نیز از دیگر پروژه‌های گازرسانی در حال اجرای این شرکت همسو با تحقق شعار سال است.

پنجابی با بیان اینکه گازرسانی به شهرهای زابل، دوست‌محمد، زهک، محمدآباد و نیمروز در دستور کار است، افزود: گازرسانی به شهرهای قرقری، علی‌اکبر و بنجار از توابع شهرستان زابل و نیز آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای شرقی استان شامل سراوان، مهرستان، سیب سوران و... هم امسال انجام می‌شود.

وی یادآور شد: افزون بر موارد اشاره‌شده، باید تسهیلات ۵ میلیون تومانی تخصیص‌یافته به متقاضیان برای لوله‌کشی و اشتراک گاز را نیز افزود که با پیگیری‌های انجام‌شده، این مبلغ به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

کد خبر 320438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =