ضرورت حضور سرمایه‌گذاران برای ارتقای کمّی و کیفی پالایشگاه‌های کشور

وزیر نفت بر ضرورت حضور سرمایه‌گذاران برای ارتقای کمّی و کیفی پالایشگاه‌های کشور تأکید کرد و گفت: دولت نیز از این روند حمایت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، جواد اوجی، امروز (جمعه، ۱۹ شهریورماه) پس از  بازدید از پالایشگاه تهران در نشست با مدیران این پالایشگاه ضمن قدردانی از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مجموعه شرکت پالایش نفت تهران بر رعایت الزام‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست، امنیت نیروی انسانی و تولید بدون حادثه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت پالایش کشور و حرکت به سمت ساخت پتروپالایشگاه‌ها، گفت: حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری با هدف ارتقای کمّی و کیفی پالایشگاه‌های کشور ضروری است و دولت نیز از این روند حمایت‌ می‌کند.

وزیر نفت ضمن تأکید بر مبارزه با فساد و عزم جدی دولت در این زمینه، تصریح کرد: حمایت از معیشت کارکنان صنعت نفت به‌ویژه پیمانکاران و پیگیری وضع کارکنان قرارداد مستقیم از اولویت‌های کاری این وزارتخانه است.

اوجی بر ضرورت توجه به اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و توجه بیش از پیش به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی تأکید کرد و گفت: باید نگاه ویژه‌ای به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار تولید کیفی داشت و برای بالا بردن سطح ذخیره‌سازی‌های سوخت مایع و تأمین سوخت زمستانی هموطنان تلاش حداکثری کرد.

در این نشست علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی توضیحاتی پیرامون ظرفیت‌ها و دستاوردهای پالایشگاه‌های کشور، پروژه‌ها، روند مجامع بورسی و چالش‌های مربوط به پروژه‌های جدید پالایشگاه‌های کشور ارائه داد. 

حامد آرمان‌فر، مدیرعامل پالایشگاه تهران نیز با ارائه گزارشی از اقدام‌ها و دستاوردهای این شرکت، وزیر نفت را در جریان امور جاری این پالایشگاه قرار داد.

کد خبر 320851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =