نفت و گاز کارون بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تهیه و تحویل ۴۰۰ بسته معیشتی ارزاق از سوی این شرکت همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: این اقدام همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مشارکت در کمک به معیشت اقشار آسیب‌پذیر، هم‌زمان با اربعین حسینی و آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد.

وی افزود: بسته‌های کمک مؤمنانه معیشتی که شامل اقلام ضروری است برای توزیع متمرکز بین خانواده‌های کم‌بضاعت، از طریق حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان به کمیته پشتیبانی قرارگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) حسب تکلیف استانداری خوزستان تحویل شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون اظهار کرد: ماه گذشته نیز ۲۰۰ بسته معیشتی ارزاق تهیه و از سوی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت در مناطق کم‌برخوردار مجاور تأسیسات توزیع شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در کنار وظیفه خطیر تولید نفت و گاز، نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت همواره اهتمام داشته که کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی، توسعه فضای سبز، توزیع بسته‌های فرهنگی و نوشت‌افزار، همکاری در ضدعفونی اماکن شهری و روستایی، توزیع اقلام بهداشتی و آب‌رسانی به روستاهای همجوار تأسیسات بخشی از فعالیت‌های این شرکت در سال‌های اخیر است.

کد خبر 321485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =