زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت راهکاری برای حل چالش‌ها و مشکلات است

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: اگر همان روحیه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم و با همان روحیه جهادی وارد عرصه عمل و کارزار شویم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدعلی فلاح مهرجردی، امروز (چهارشنبه، ۳۱ شهریورماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت صنعت نفت که در محل مقبره‌الشهدای وزارت نفت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافعان سلامت، گفت: سبک‌مغزی به خیال فتح سه روزه ایران، مرزها را درنوردید، به خیال اینکه می‌تواند کشوری نوپا و بدون نظام دفاعی را از پای درآورد، اما ملت ما نه‌تنها در برابر دشمن بعثی، بلکه در مقابل بیش از ۶۰ کشور دنیا از شرق و غرب ایستاد و مردانه و جانانه دفاع کرد تا یک وجب از این سرزمین به تاراج و یغما نرود.

وی افزود: در آغاز جنگ در شرایطی قرار داشتیم که از ساخت سیم‌خاردار هم عاجز بودیم، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که فناوری ساخت موشک را به هم‌پیمانان خود ارائه می‌دهیم، همچنین امروز وحشتی در دل استکبار جهانی ایجاد کرده‌ایم که حتی فکر و نیت شوم حمله از آنها ساقط شده است.

فرمانده بسیج وزارت نفت با بیان اینکه اگرچه در طول این چند سال با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه‌رو بوده‌ایم، اما امروز نظام یکپارچه و یکصدا در مقابل دشمن ایستاده است، تصریح کرد: در طول این چند سال همه تلاش دشمن این بود که نظام اسلامی از هم پاشیده شود، اوج آن در سال ۸۸ و ۹۶ بود که کار به جایی نبردند، اما ما تکلیف داریم روشنگری کنیم و پای کار باقی بمانیم.

فلاح مهرجردی بیان کرد: امروز به‌خاطر شهیدان مسئولیت‌ها سنگین‌تر شده است، باید در مسیر آنها حرکت و شرایط را برای ظهور منجی آماده کنیم، در این گذر زمان تکلیف داریم روشنگری کنیم که یکی از نمادهای آن اربعین است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌ها وزارت نفت که این وزارتخانه را منحصر از دیگر وزارتخانه‌ها کرده است، حضور شهدای گمنام در حیاط این وزارتخانه و دیگری وزیری شهیدی (شهید تندگویان) است که در جبهه حق علیه باطل حضور داشت، به اسارت گرفته شد و سرانجام به فیض شهادت نیز نائل آمد.

فرمانده بسیج وزارت نفت اظهار کرد: امروز هرچند با تحریم‌های دشمن روبه‌رو هستیم، اما اگر همان روحیه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم و با همان روحیه جهادی وارد عرصه عمل و کارزار شویم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 321509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =