۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
  • کد خبر: 321510
تعمیر شیرهای درون‌چاهی در نفت و گاز غرب

تعمیرات اساسی شیرهای ایمنی درون‌چاهی و عملیات نصب، خارج کردن شیرها و پیمایش چاه‌ها از سوی کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علی رضایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با بیان اینکه تعمیر، نگهداری و تعویض به‌موقع شیرهای ایمنی درون‌چاهی نقش مهمی در ایمنی چاه‌ها و تداوم تولید دارد، گفت: تعمیر و نصب شیرها برای نخستین بار در این شرکت به همت متخصصان و گروه تعمیرات اساسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و با صرفه‌جویی اقتصادی و متوقف کردن تولید در کمترین بازه زمانی انجام شد.

وی درباره ضرورت انجام این تعمیرات افزود: این تعمیرات با توجه به اهمیت موقعیت چاه‌های مستقر در حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب که تعدادی از آنها نیز جزو میدان‌های مشترک با کشور عراق است، انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب اظهار کرد: این عملیات در دو مرحله مهم شامل تعمیرات اساسی، آماده‌سازی و تعویض شیر ایمنی درون چاهی چاه‌های ۴ و ۱۱ دهلران و پیمایش تا عمق ۳۹۳۰ متری در چاه شماره ۴ دهلران از سوی کامیون‌های چاه‌پیمایی با موفقیت انجام شد.

کد خبر 321510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =