گازرسانی به موکب‌های مستقر در پایانه مرزی مهران

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به موکب‌های مستقر در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌اللهی گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع گاز در شهرستان مهران اجرا شده که از این مقدار شبکه، ۶ کیلومتر برای گازرسانی به موکب‌های مستقر در پایانه مرزی مهران همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اجرا شده و افزون بر آن یک ایستگاه تی‌بی‌اس نیز نصب شده ‌است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال بیش از ۲۳۰ علمک در نقاط شهری و روستایی مهران نصب شده است، افزود: در این مدت ۲۶۰ خانوار جدید در شهرستان مهران نیز از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و به جمع مشترکان گاز پیوستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در این مدت چهار واحد صنعتی در شهرستان مهران گازرسانی شده است، اظهار کرد: اداره گاز شهرستان مهران هم‌اکنون دارای ۱۰ هزار مشترک گاز خانگی است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: مطابق برنامه تعمیرات پیشگیرانه و بازدید انجام‌شده از تجهیزات و تأسیسات گازرسانی ناحیه مهران برای آمادگی زمستانی و شرایط بحران، تعداد ۴۵ مورد شیر پلی‌اتیلن مدفون، نمایان‌سازی و تعمیر شده است.

وی در پایان گفت: مهران جزو شهرستان‌های سبز استان است و همه شهرها و روستاهای با قابلیت گازرسانی آن گازدار هستند و تنها روستای فاقد گاز در شهرستان، روستای بانروشان است که به‌دلیل بعد مسافت و سرانه پایین خانوار، طبق مقررات جاری شرکت ملی گاز فاقد توجیه اقتصادی گازرسانی بود که با دریافت مجوزهای لازم، هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و به‌زودی عملیات گازرسانی به آن‌ آغاز می‌شود.

کد خبر 322095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =