حدود ۱۰۰ طرح برای رفع مشکلات استان فارس بررسی شده است

رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه دولت برای حل مشکلات استان فارس اراده جدی دارد، گفت: استان فارس ظرفیت‌های چشمگیری دارد که تاکنون به‌نحو مطلوب از آنها استفاده نشده و حدود ۱۰۰ طرح برای رفع مشکلات این استان بررسی شده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۲ مهرماه) در بدو ورود به فرودگاه شیراز با بیان اینکه سفرهای استانی به‌طور حتم باید همراه با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات استان‌ها و باز کردن گره‌هایی باشد که مردم را آزار می‌دهد، افزود: پیش از انجام سفر، هیئتی برای بررسی مشکلات استان اعزام و در تهران نیز نشست‌هایی برای بررسی راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ طرح برای حل مشکلات استان فارس مطرح و بررسی شده است، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش استاندار و مدیران استان فارس و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های خوبی برای پیشرفت استان برداشته شود و این سفر و مصوبه‌های آن در مجموع بتواند به رفع مشکلات و افزایش اعتماد مردم کمک کند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه خشکسالی از جمله مشکلاتی است که هم مردم استان فارس و هم دولت را رنج می‌دهد، گفت: دولت همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی انجام خواهد داد.

رئیسی تأکید کرد: پیشرفت استان فارس متناسب با ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و خدمات نیست و تلاش می‌کنیم گام‌های مؤثری در استفاده مطلوب از ظرفیت‌های این استان برداشته شود.

کد خبر 322480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =