پروژه‌ گازرسانی به ۲۶ روستای لرستان به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان چگنی در استان لرستان با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: با گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان چگنی در مجموع ۱۵۰۰ خانوار با جمعیت ۵۵۰۰ نفر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در استان اکنون ۹۲.۵ درصد است، افزود: از مجموع ۲۳۴۰ روستای واجد شرایط گازرسانی استان، تاکنون گازرسانی به ۱۹۳۱ روستا انجام شده و اکنون به‌طور میانگین هر ۴۳ ساعت یک روستای استان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان لرستان به بیش از ۷۰ درصد رسیده که دلیل عمده آن بهره‌مندی ۳۰۰۰ واحد تولیدی و صنعتی از گاز طبیعی است.

گودرزی در پایان با قدردانی از همکاران، پیمانکاران و مشاور اجرایی شرکت گاز استان لرستان، گفت: خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم برای توسعه اقتصادی، اشتغال، حفظ محیط زیست و رفاه مردم استان است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز با قدردانی از شرکت گاز استان لرستان در ارائه خدمات گازرسانی به روستاها، اظهار کرد: روستاها پشتوانه توسعه کشور عزیزمان هستند و ارائه خدمات به روستاییان  سبب توسعه زیرساخت‌ها، اشتغال پایدار و افزایش تولید می‌شود که شرکت گاز در ارائه خدمات به این قشر موفق بوده است.

کد خبر 322591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =