نفتی‌ها جان نوجوان ۱۵ساله لاوانی را نجات دادند

با تلاش همکاران منطقه عملیاتی لاوان به‌ویژه کارکنان خدمات درمانی و پزشک مشاور، نوجوان ۱۵ ساله ساکن دهکده از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۵ مهرماه، اهالی بومی دهکده، نوجوان ۱۵ ساله‌ای را که هیچ‌ علائم حیاتی مانند نبض، تنفس، فشار خون و  … نداشت به درمانگاه شرکت نفت فلات قاره در منطقه لاوان منتقل کردند.

 کادر درمانی این منطقه بلافاصله و بدون فوت وقت وارد عمل شد و عملیات احیا را آغاز کردند و پس از انجام تلاش‌های فراوان از جمله انجام ماساژ قلبی، گرفتن دارو و شوک قلب، خوشبختانه نبض بیمار برگشت و دارای نبض و فشار خون شد.

در ادامه عملیات احیا و پس از ثابت کردن شرایط حیاتی بیمار، با تشخیص کادر درمان و موافقت جانشین منطقه، اعزام بیمار توسط بالگرد به مرکز مجهزتر در دستور کار قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های انجام‌شده با نماینده شرکت نفت فلات قاره مستقر در کیش و بیمارستان این جزیره، حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه بیمار با یک فروند بالگرد و دو همراه پرستاری به بیمارستان کیش اعزام شد و روند درمان وی به‌صورت تخصصی و با تجهیزات کامل‌تری ادامه یافت.

شرکت نفت فلات قاره منطقه لاوان برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره در ارائه خدمات رایگان به مردم خونگرم جزیره لاوان پیشرو بوده است.

کد خبر 322866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =