رونمایی از سامانه مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفت‌خیز جنوب

سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با هدف ساماندهی و ثبت گزارش‌دهی اقدام‌های این شرکت در این زمینه رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به حجم فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: پیرو تصمیم‌های گرفته شده در کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مقرر شد مجموعه اقدام‌های این شرکت در این بخش ساماندهی و سامانه‌ای برای ثبت گزارش‌دهی طراحی و راه‌اندازی شود.

وی گفت: با همکاری کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه جامع گزارش‌دهی طراحی شده تا شرکت‌های تابع و مدیریت‌ها و واحدهای ستادی که در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت دارند بتوانند اقدام‌های خود را همراه با مستندات لازم در این سامانه ثبت کنند.

خانچی با بیان اینکه کنترل و انسجام‌بخشی به اقدام‌های انجام‌شده، پرهیز از موازی‌کاری، مستندسازی و اطلاع‌رسانی از مزایای راه‌اندازی سامانه جامع مسئولیت‌های اجتماعی مناطق نفت‌خیز جنوب است، افزود: این سامانه از طریق درگاه اطلاعاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به نشانی portal.nisoc.ir/csr برای عموم کارکنان قابل مشاهده است و کابران می‌توانند اقدام‌های انجام شده را وارد سامانه کنند.

کد خبر 323239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =