۳۱۰۰ جایگاه سوخت به سامانه متصل شدند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون ۳ هزار و ۱۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل و امکان دریافت بنزین یارانه‌ای با کارت سوخت در آنها فراهم شده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، فاطمه کاهی با اشاره به اینکه تاکنون (ساعت ۱۱ یکشنبه، نهم آبان) ۳ هزار و ۱۰۰ پمپ بنزین در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند، افزود: همچنین ۹۰۰ جایگاه در کشور، فقط امکان عرضه بنزین آزاد را دارند.

وی با تأکید بر اینکه حدود ۸۰ درصد جایگاه‌های فعال، بنزین یارانه‌ای عرضه می‌کنند، گفت: امیدواریم تا پایان امروز همه جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان دریافت بنزین با کارت‌ سوخت فراهم باشد.

فعال شدن ۲۴۰ جایگاه عرضه بنزین سهمیه‌ای در سطح شهر تهران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران را ۲۴۰ جایگاه عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲۰ جایگاه نیز در تهران بنزین را با نرخ آزاد عرضه می‌کنند.

به گزارش شانا، در پی اختلال پیش‌آمده در ارتباط سامانه هوشمند سوخت با جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از روز سه‌شنبه، (چهارم آبان‌ماه) امکان عرضه سوخت در جایگاه‌های کشور غیرممکن شد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعزام بیش از ۴۵۰ گروه عملیاتی برای ازسرگیری عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و فعال‌سازی جایگاه‌ها به‌صورت دستی اقدام کرد و در نیم ساعت نخست این اتفاق شماری از جایگاه‌ها فعال شدند.

عملیات فعال‌سازی جایگاه‌های عرضه فرآورده و اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت به‌منظور عرضه بنزین یارانه‌ای همچنان ادامه دارد.

کد خبر 323885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =