ظرفیت ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: هشت دستگاه نفتکش شامل دو کامیون ۶ چرخ برای ارسال سوخت به مناطق سخت‌گذر و کوهستانی و ۶ تریلر جدید به ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل این منطقه افزوده شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، لطف‌الله مسعودی در این باره گفت: افزون بر این و با فعالیت دوباره سه دستگاه نفتکش، هم‌اکنون ناوگان سوخت این شرکت به ۹۱ دستگاه رسیده که وظیفه سوخت‌رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی، اصناف، جایگاه‌های عرضه سوخت و فروشندگی‌های نفت سفید روستایی را در محدوده جغرافیایی استان به‌عهده دارند.
 
وی با اشاره به مشکل پرداخت در کرایه نفتکش‌ها، افزود: مشکل شرکت‌های حمل‌ونقل و پیمانکاران درباره ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی که سبب تأخیر در پرداخت کرایه‌های حمل شده، با تشکیل نشست‌های مختلف در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قزوین مطرح و تدابیر لازم برای پرداخت به‌موقع کرایه حمل فرآورده‌های نفتی به رانندگان اتخاذ شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به اختصاص مکانی مناسب با تجهیزات لازم برای استراحت رانندگان در محل این شرکت، یادآور شد: احداث پارکینگ نفتکش‌ها نیز در دستور کار منطقه است و به‌طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

کد خبر 427098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =