۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
  • کد خبر: 471082
شمار جایگاه‌های عرضه سوخت قزوین به ۹۵ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: یک جایگاه عرضه سوخت در شهر تاکستان و یک مجتمع خدماتی رفاهی در محور مواصلاتی بویین زهرا _ رحیم‌آباد در این استان به بهره‌برداری رسید و به این ترتیب تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه به ۹۵ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، لطف‌الله مسعودی گفت: با گشایش جایگاه جدید «تاک» در شهر تاکستان از ترافیک دیگر جایگاه‌های شهر کاسته و روند ارائه سوخت تسهیل می‌شود.

وی افزود: این جایگاه اختصاصی عرضه سوخت با ۱۲ نازل بنزین و اشتغال‌زایی برای هشت نفر، پس از دریافت تأییدیه‌های فنی و ایمنی به بهره‌برداری رسیده و در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین در این باره تأکید کرد: مجتمع خدماتی رفاهی «امیری» نیز در شهرستان بویین زهرا، در محور مواصلاتی ترانزیتی بویین‌زهرا _ رحیم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

مسعودی همچنین تصریح کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۴ نازل عرضه بنزین و نفت‌گاز در محور ترانزیتی  به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: با گشایش این دو جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه تاکستان به ۱۸ باب و جایگاه‌های ناحیه بویین‌زهرا به ۱۷ باب و در مجموع تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت استان قزوین به ۹۵ باب رسید.

کد خبر 471082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =