مشارکت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در زمینه رهایی زندانیان جرائم غیرعمد

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از ابتدای امسال تاکنون، یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، نرگس صداقت، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در این باره گفت: با تدبیر مدیرعامل در سال‌های اخیر هزینه‌های خرید گل و شیرینی در مناسبت‌های مختلف از جمله فوت، انتصابات و دیگر مناسبت‌ها از سوی این شرکت صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌شود.

وی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزون بر اینکه اجر اخروی دارد می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی بینجامد و سلامت عمومی جامعه را ارتقا دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به‌منظور اجرای این مهم مبلغ یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اختصاص داده شده است.

صداقت در این باره گفت: امیدواریم این اقدام حسنه بتواند به‌عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت‌های حقیقی و حقوقی با ورود به این حوزه، زندگی دوباره‌ای را به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده آنان هدیه دهند.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تضمین امنیت تأمین سبد سوخت کشور، عدالت‌محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ خود قرار داده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تأکید کرد: «به برای شما بودن افتخار می‌کنیم» تنها شعاری برآمده از ذهن و زبان مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نیست و همگان اذعان دارند که این شرکت افزون بر اشتغال‌زایی گسترده در جنوب کشور که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز همواره مدنظر قرار داده است.

کد خبر 448626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =